Frågor och info

Fråga: slutat använda vfm ?:)
Svar: nej kommer använda mig mest av den när jag laddar upp men det gick inte denna gång med videorna ifrån filmkameran så då skapade jag detta youtube konto också :)

Fråga: hur kommer man i kontakt med dig angående samarbete?
Svar: min mejl är tyvärr inte i bruk kommer inte in på den, mejla till Elins så läser jag där  [email protected] :)

Nästa torsdag ska jag på möte angående en sponsor som vill samarbeta med mig, ni får veta mer om det då.
Den 29e december om Oj Oj är kvar så ska jag rida mitt kurprogram på en invigning, annars får helt enkelt E-type tränas på ordentligt ;)

Påtal om E-type ska vi nu satsa lite mer på honom, börja kräva lite mera och våga satsa mera, spännande att se vad det kan ge :) 





2 Kommentarer till "Frågor och info"

Maja Skriver:

Hej!
Har någon hört av sig och är intresserad av Oj Oj?
Kommer du satsa fullt ut på Valle nu? Vad är erat mål? :)

2013-11-28 | 09:53:40
Alva Skriver:

Jättefin bild =) Bästa Lina och bästa Oj Oj <3 kram

2013-11-28 | 15:01:45





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0