hela min värld, är du

Idag har jag nedast ridit Grand Valley på Brolöten, ovanligt för min del att endast rida 1 häst :P
Valle var fin i handen och kändes bra, dock lite pigg men hellre det än slö. Jag red själv idag och ska träna på nu under veckan inför starten i helgen.
 
Elin red E-type hemma på banan, och de jobbade mycket med den förvända galoppen. Han ska spåra och kunna ställas utan åla sig eller tappa bjudning. Jobbigt tyckte E-type!
Messi har gått en promenad på 5 minuter sedan endast spola bena, stora saker i hans värld!
 
Oj Oj har vi som sagt gett helt ledigt hela denna vecka, han måste smälta helgen och få vila kroppen efter allt. Bästa killen, finner inga ord hur mycket jag tycker om honom. Han är hela min värld <3
 
 


2 Kommentarer till "hela min värld, är du"

Moa Nygren Skriver:

Förstår det! En sådan häst som din är ju värsta drömmen att ha. Ni är så duktiga så:)

Svar: <3
Lina Dolk

2013-11-06 | 07:33:35
Blogg/Hemsida: http://moanygren.blogg.se
Alva Skriver:

<3 =)

Svar: <3
Lina Dolk

2013-11-06 | 15:11:16





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0