Herregud

Panik och pannkaka! Jag har glömt hela stora väskan med alla täcken lindor och allt (!) som inte är i skåpet i stallet.. Gråter!

Men som tur är (tack gode Gud) så åker det en lastbil ifrån vår gård till Gbg nu som tar med sig väskan. Hade vart självmord annars. 
Hur kunde jag missa att ställa in den i trailern??!!!




1 Kommentarer till "Herregud"

Ellen Skriver:

Gud vilken hemsk känsla!! Tur att det löste sig! Själv glömde jag sadeln till en tävling en gång, men även det ordnade sig, om än jag inte red så bra i nån annans sadel..... Lycka till och ha kul i helgen nu!

Svar: Mardröm verkligen! Tur det löste sig :) oj sadel är inte heller kul att glömma haha :)
Lina Dolk

2013-11-01 | 19:29:00





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0