Hiss/diss

Hiss med dagen:
1. Segern såklart och känslan på banan!
2. Att jag har grymt team med mig
3. Årsta! Härliga Årsta vad roligt vi har
4. Att jag kom 2a bland alla kategorier
5. Bo på hotell i sköna sängar och god mat!

Diss med dagen
1. Prisutdelning utan häst! Trist trist trist låt hästarna få känna hur duktiga det varit. Vi är ju ett team tillsammans! 
2. Att jag missade halten i ryggningen 
3. Att boxarna är blöta

Mer hiss än diss alltså :) 

Tävlingsplatsen är bra, stort ridhus med bra läktare och cafeteria. Framridningen ligger i lilla ridhuset precis brevid vilket är väldigt skönt för att vid regn så är man under tak nästan hela tiden. Tiderna hålls och god mat i cafeterian. 




3 Kommentarer till "Hiss/diss"

Sandra Skriver:

Är det sant att ni virar oj oj'så tunga runt bettet så han inte ska ta ut den när du rider?
Tror det inte själv då ni är så duktiga i alla fall men jag har hört fler som sagt det "/

Svar: Det var det värsta jag hört! Absolut inte! Oj oj är min bästavän skulle aldrig göra han något ont. Och vem fan skulle göra så med tungan?? Skrämmande kommentar
Lina Dolk

2013-11-02 | 23:05:43
Madde Skriver:

Vart har du köpt ditt träns? (märke)
=)

Svar: Hööks!:)
Lina Dolk

2013-11-03 | 08:48:42
Blogg/Hemsida: http://nattstad.se/maddesvardag
Alva Skriver:

Dem är rätt sega med resultaten... Det är allt jag kan säga nåt om =)

Svar: Ja det är lite segt idag faktiskt
Lina Dolk

2013-11-03 | 09:54:35





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0