Jag och Elin

Se frågan nedan.

Jag tror faktiskt det är väldigt få syskon som håller så bra sams som jag och elin gör i stallet. Vi hjälper varandra jämt och ständigt och ser aldrig att "det där får du göra" utan den som är ledig den mockar och fixar hästarna.hästarna går först i alla lägen.

Elin rider forfarande men hon har lagt tävlandet åt sidan helt, hon gillar inte att tävla själv men älskar att vara med mig och se till att jag får de bästa förutsättningarna. Hon är med mig jämt! Se bara på torsdagar när jag har min träning på Brolöten, elin kör mig varje gång utan att gnälla eller vara trött trots att det är hennes lediga förmiddag. 

Vi ha väldigt kul tillsammans och vi båda gör min satsning möjlig genom att hela tiden sträva framåt. Elin rider forfarande och rider både etype och Oj Oj. Hon är mycket bättre på lösgörande arbete och jag är bäst på tävla. Vi är helt klart olika men då får vi ut det bästa.

Elin var på Brolöten som jag när hon var yngre, men nu står hon vid sidan om och låter mig träna så ofta jag vill och när jag vill

Denna veckan har vi varit på Brolöten måndag, tisdag och torsdag med etype och Oj Oj. 


 


1 Kommentarer till "Jag och Elin"

Linnea Skriver:

Hej Lina! Jag undrar en Sak som du kanske kan svara i ett inlägg? Jag har ridit två la;P1 nu över 62% (inom 24 månader) och undrar om man måste registrera kvalen på ngt sätt eller om det bara är fritt fram att starta nationellt sen?

Svar: svarar i ibnlägg!
Lina Dolk

2013-11-21 | 22:11:16





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0