Kungen mår bra

Fråga: Hej Lina! Jag undrar en Sak som du kanske kan svara i ett inlägg? Jag har ridit två la;P1 nu över 62% (inom 24 månader) och undrar om man måste registrera kvalen på ngt sätt eller om det bara är fritt fram att starta nationellt sen?
 
Svar: Hej! Grattis till kvalen och lycka till nationellt
Du kan skriva dina kval i anmälan på fliken "meddelande till funktionärer" i tdb sedan har jag alltid mina två protokoll med kvalen med mig om det skulle bli koll så det inte blir några problem som sabbar uppladdningen på tävlingsdagen.
 
Kommentar: Det var länge sen la upp nån bild eller skrev om Oj Oj, förutom att han gick bra typ. Förstår att det är mycket med Valle nu, men saknar lilla finingen =) Ha det bra! Kram <3
 
Svar: Hej!
Oj Oj mår toppen och tränas på som vanligt. Han fick en hel veckas vila efter Lag SM för att han gick så bra och jag tyckte att han skulle få smälta allting och vila knoppen och kroppen.
Nu är det mycket fokus på bassakerna, övergångar och lösgörande. men han känns super! <3
 
Bild sen igår
 när vi kom fram till Brolöten
 


2 Kommentarer till "Kungen mår bra"

Anonym Skriver:

Hej! Jag har också en fråga som jag undrar om du kan svara på i ett inlägg så fort som möjligt :) jag undrar om du skulle kunna förklara öppna/sluta, halvhalt och framdelavändning lite mer och kanske visa video/bild. Hade varit jätte snällt :) Kram

Svar: det finns massor med videor i min blogg du kan se hur jag gör rörelserna =)
Lina Dolk

2013-11-24 | 07:34:03
Moa Skriver:

Har du någon bra övning att göra för att få bättre ökningar? Min häst knackar bara hovarna & springer fort.... Vad kan jag göra? Sen vill jag samla i galoppen men nörbjag samlar bryter han av... Även om jag har mycket ben och är mjuk i handen, svara gärna i ett inlägg

Svar: ordnar ett inlägg
Lina Dolk

2013-11-25 | 07:23:00





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0