Nu laddar vi

Middag på en superbra resturang med elin och Emelie. 

Jag startar 19.15 imorgon, elin kommer åka och och fodra alla Årsta hästar klockan 06 sedan är det hotellfrukost samt Vetrinär besiktning som gäller. Jag kommer även jogga Oj Oj ett lättarepass  innan min start.

Nu ska jag snart sova, hålla alla tummar för oss imorgon<3 





2 Kommentarer till "Nu laddar vi"

Annie Berggren Skriver:

Jag ska äntligen få se sig rida live för första gången imorgon :D Lycka till!

Svar: Tusen tack!:))
Lina Dolk

2013-11-01 | 23:44:48
Lena Skriver:

Hejja tjejer!! Önskar vi var där med er förstås! Stor kram och lycka till <3 /Lena & Ida

Svar: Hade varit jättekul om ni var med <3 tack!
Lina Dolk

2013-11-02 | 17:55:06





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0