Tävla är livet

Fråga:


Svar: jag älskar ju att tävla och det finns inget annat som jag hellre vill göra så tråkiga saker finns inte som jag tävlar.

Unghästar är superkul att få de att utvecklas och verkligen vinna deras förtroende och få de klättra i köasserna, och sedan nu när jag tävlat de svåraste programmen på Oj Oj så är det roligaste med alla rörelser, älskar travökningarna haha det är coolt när han sätter iväg.

Valle har det varit superkul att få göra byten och galoppslutor och allt med han har varit super.

Kanske är LB klasserna trista då de är mest transportvägar men tjaaaaa tävla är som sagt alltid roligt :D 

Förbereda och fixa inför, hur man packar, knoppar och tränar innan tävling . Hela grejen liksom är mitt liv. 


0 Kommentarer till "Tävla är livet"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0