Världens bästa

Att vara iväg på meeting är så roligt på alla vis, träffa vännerna, prata häst 95% av tiden, fokusera och försöka prestera när det gäller. Bo på hotell och umgås med familjen. Ha sin tränare med sig. Men bäst av allt är att få såhär mycket tid med Oj Oj.

Han går först i alla lägen, han ska promeneras flera gånger om dagen ocj det är mysigt, vi diskuterar lite han och jag om att sätta sakerna ;) rykta han fin och sy knopparna så han får det där lilla extra. Han är verkligen världens bästa och jag vill höja honom till skyarna, han är en fantastisk tävlingsponny och han har så mycket i sig. 
Ska åka och pussa honom ordentligt snart (vi fick fodringshjälp ifrån Stambeck som är först i stallet) 

Oj Oj - du är bäst!




2 Kommentarer till "Världens bästa"

Anna Skriver:

Har Matilda stambeck någon blogg ? :) ta lagguldet nu!!

Svar: Nej jag tror inte det. Ska kolla :)
Lina Dolk

2013-11-03 | 09:43:10
Maja Skriver:

Hej Lina! Jag fyller 15 år nästa år och får därför inte tävla b ponny längre i dressyr. Men vet du om jag får tävla utom tävlan på b ponny även fast han inte är ungponny längre?

Svar: Hej! Utan tävlan får man om jag inte helt min fel. Jag har varit på tävling där vuxna ridit ponnyerna utan start men fått bedömning. Så det tror jag!
Lina Dolk

2013-11-03 | 10:40:51





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0