Att bli bra

Hemma igår strax innan 12 på natten och nu kör vi igen.
Mot Brolöten för att träna 4 st hästar, E-type och Oj Oj är med och sedan rider jag två där.

Jag utvecklas väldigt mycket nu känner jag, såhär mycket olika hästar har jag aldrig ridit förut och det får en verkligen att bli bättre. Jag ska bannemig upp på så mycket hästar som möjligheten ger och jag ska bli bra! Man måste ha lite vilja i sig annars skulle man aldrig orka detta, för det tar tid..

På fredag är det tävling igen, haha älskar detta! Då är det Msv c:1 och det är E-type och Valle som ska gå.

Valle får göra tre starter på 1 vecka nu men man får se det som ett meeting bara att han hinner vila mellan varje start och får sova hemma. Han vilade i måndags och vilar idag sedan ska han vila hela helgen. 





2 Kommentarer till "Att bli bra"

Olivia Skriver:

Hej Lina! Superbra blogg! Jo rn grej som jag skulle vilja se mer av i bloggen är lite outfit bilder, både för skolan och för ridning. Skulle vara jättekul och man skulle kanske bli lite inspirerad:-D ha det bra och lycka till!:-D

Svar: Ska tänka på det! Tack snälla!
Lina Dolk

2013-10-24 | 12:20:30
Jennah Skriver:

Man ska verkligen ta vara på chansen att rida många olika hästar, jag har nästan bara ridit min egen på flera år nu och det märks så fort man kommer upp på en annan, haha, det blir liksom en helt annan sak :)

Svar: Ja det är verkligen super att rida många hästar, man utvecklas massor ;)
Lina Dolk

2013-10-24 | 12:28:11
Blogg/Hemsida: http://kulturjennah.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0