Dagen

Man skulle verkligen behöva flera timmar på dig, 24 timmar per dygn räcker inte till!
 
Började med Valle idag, och han var pigg! Vilade igår så då var det lite extra energi i honom, vi tränade mycket på slutorna då jag tappar lite ställning i slutet, blev bättre men fortfarande inte hundra... Galoppen kändes lätt!=)
 
E-type, han var bra framför skänkeln och lätt  i handen så det var roligt, problemet med honom som jag skrivit innan är att han gärna hamnar i sin gungtakt som inte är bra och då måste man hitta takten utan att det blir taktfel, väldigt väldigt svårt på honom som rör sig lätt egentligen. Enkla bytena satt riktigt bra idag.
 
Oj Oj joggade jag endast, han var med på noterna och kändes väldigt mjuk och rund. Han kommer få gå tre ordentliga pass tor-lör och sön och tränas upp inför Lag SM.
 
Imorgon startar jag och Emelie sist och näst sist, så det kommer bli en sen kväll då 20,40 är sista start och det tar cirka 1,5 h hemma. Men vad gör det ;) Vi kommer åka klockan 17 hemifrån imorgon och jag kommer hem från skolan 16.10, taaajt schema men allting är packat åt honom nu iaf.
 
Kolla in valle ordentligt på bilden nedan, så glad han är! :))
 
 
 


0 Kommentarer till "Dagen"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0