Final på söndag

På söndag är det dags för tävling- final i eliten !
Ska bli superkul, jag tror vi alla i Årsta är laddade. 

Oj Oj tog det lugnt hela förra veckan med endast uteritt och vilodagar så nu är det dags att träna igen. 
Finalen kommer gå i FEI Inledande och det är Sundby som arrangerar tävlingen. 

Det är två lag ifrån varje zon som går till Lag SM som avgörs första helgen i november. Jag tror att det är många lag som är sugna att få ta Willands som har vunnit flera år i rad. De är duktiga men jag tror det blir farligt för dom i år att ta hem guldet återigen.. Återstår att se men det vore kul om någon annan klubb tog guldet, typ Årsta ;) 





3 Kommentarer till "Final på söndag"

Nora Skriver:

Jag tror inte att Willands är redo att bli besegrade än. Inte med, Sofie, Amanda, Klara och Victoria.
Lycka till nästa år. ;-)

Svar: haha nej det blir svåra! duktiga allihopa =)
Lina Dolk

2013-10-07 | 15:35:49
Alva Skriver:

Du och dem andra Årsta-tjejerna får komma på en plan som distraherar Willands och gör att dem klantar sig totalt ;). Nej, men jag tror faktiskt att om alla i Årsta rider på max så kan ni nog slå Willands, iaf vara en väldigt hotande tvåa till 2014.:)vore kul om Willands inte får det typ 10:e(?) SM-guldet i rad. din blogg är superbra! kram

Svar: haha ja vi får väl göra det =) de är otroligt duktiga i Willands så all heder åt dom =)
Lina Dolk

2013-10-07 | 16:09:32
Tilde Skriver:

Lycka till i helgen! Jag och casanova ska också tävla! Det är sista omgången i div. II och vi ligger super bra till då vi har vunnit dom andra omgångarna! Jag undrar vart lag SM går skulle vara kul att åka och kolla. Kram Tilde och Casanova<3

Svar: tack! stort lycka till åt er emd =) lag sm går i Nordhalland! första helgen i november.
Lina Dolk

2013-10-07 | 17:21:50
Blogg/Hemsida: http://totteochcasanova.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0