Fixar

Hej kompisar.

Jag har packat och fixat inför morgondagens tävling, jag åker till Brolöten vid 7 tiden, ska då träna Oj Oj och rida en häst. E-type hänger med dit och får gå ut i hagen direkt sedan ska jag göra han och Valle redo för tävlingen :)

Jag har alltså tagit ledigt imorgon, hade knappt hunnit in innan jag skulle behöva åka hem igen då vi måste åka redan vid lunch för Emelie startar 15.08 och jag 15.40 med Valle och E-type går senare

Se så stor Emelies Wisse är, enorm haha 





3 Kommentarer till "Fixar"

Hanna Forsgren Skriver:

Liiiite större än en ponny ;)

Svar: Haha ja lite bara :)
Lina Dolk

2013-10-24 | 20:01:30
Blogg/Hemsida: http://hannaforsgren.horseworld.se
Maja Skriver:

Lycka till!!

Svar: tack maja!=)
Lina Dolk

2013-10-24 | 20:17:39
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/
Elin Skriver:

En sak jag undrat ett tag, vad är det för skola du går i som får rida hela dagarna verkar det som? ;) Vad jag har förstått går du ngn slags sa/media med idrottsinriktning. Skulle du kunna förklara och berätta lite hur det ligger till? :)

Svar: haha jag får inte rida hela dagarna. Jag går på JB i eskilstuna och går med inriktning idrott. Idag tog jag ledigt för att kunna tävla. =) Torsdagar har jag förmiddagarna åt ridningen!=)
Lina Dolk

2013-10-25 | 17:41:50





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0