Fråga

Se frågan nedan!:)

Mitt liv kommer förhoppningsvis alltid innebära hästar, jag älskar det här livet och lever för hästarna. Att tävla är det roligaste som finns!

Jag får se hur länge ponnytiden kommer att vara, känns som Oj Oj och jag upplevt väldig mycket nu och vi har vunnit en massa tillsammans, eftersom det är sista året utomlands kanske vi väljer att gå upp på storhäst snart som kan gå juniorklasserna. Nu ha jag dock fått en  fantastisk möjlighet till att utvecklas då jag rider en av Brolötens hästar som det är tanken att jag ska starta med också så vi måste planera lite.. Oj Oj är ju en otroligt fin ponny som skulle kunna bli en läromästare till en ny liten ryttare, men det här är bara tankar i mitt huvud inget alls som vi har planerat eller bestämt. Jag älskar verkligen Oj Oj av hela mitt hjärta så det är inte så enkelt eller då jag har två år kvar att tävla i Sverige, svårt :((

Jag ska utbilda mig till idrottslärare men jag vill såklart kunna fortsätta tävla på elitnivå :) 




1 Kommentarer till "Fråga"

Jennie Skriver:

Varför får vi inte veta vilken häst du får rida hos Emelie? :) *nyfiken*

Svar: nu vet ni =)
Lina Dolk

2013-10-09 | 18:25:28





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0