Hjälm

Se kommentar nedan.

Jag rider aldrig utan hjälm annars, ibland (sällan) när vi ska fota bilder så hoppar jag upp utan hjälm väldigt korta stunder, Men elin eller mamma är alltid med då. Sjävklart är det inte bra att göra det men som sagt på dessa få utantag gör jag det, och kommer fortsätta göra det ibland när ja fotar. Jag skulle aldrig få för mig att träna utan hjälm. Men jag tar åt mig av vad du skriver.

En liten pik tillbaka , en vuxen ska skriva sitt namn på internet i kommentarerna för att föregå med gott exempel också ;)



 


6 Kommentarer till "Hjälm"

Alice Carlsson Skriver:

Haha klockren pik! Du är bäst <3

Svar: ;) kan dock förstå med hjälmen. Men ibland kommer jag ta dessa bilder :)
Lina Dolk

2013-10-04 | 07:39:38
Blogg/Hemsida: http://carlssonalice.blogg.se
Eva Eklund, vuxen samt förälder . Skriver:

Håller också med annan vuxen....
Något att tänka på framöver, då många unga som sagt läser din blogg.

Svar: Ja jag förstår er men ibland kommer dessa bilder komma upp..
Lina Dolk

2013-10-04 | 08:28:39
Bella Skriver:

Hehe bra svar! Lovar att vi "unga" fattar att du tar av fig hjälmen när du ska fotas:)

2013-10-04 | 11:31:16
Lizette Skriver:

Jag är en vuxen som verkligen förespråkar hjälm. Rider själv i hjälm i stället för hatt när jag tävlar! Min dotter på 12 år följer dig och hon tar själv bilder som du gör ibland. Då är även jag med! Jag förstår att du inte skulle rida utan hjälm annars! Fortsätt som du gör, du är en bra förebild för alla unga!

Svar: Tack snälla!
Lina Dolk

2013-10-04 | 19:14:35
Blogg/Hemsida: http://Lizettepadellaro.blogg.se
:) Skriver:

Det är bra Lina, stå på dig! Att ta av sig hjälmen vid fotografering hör till mer än vanligheten. Att sen rida utan hjälm regelbundet är en annan femma... Men också det är betydligt vanligare än vad folk tror.

2013-10-04 | 23:08:36
Anonym Skriver:

Tycker det är helt ok att ta fina bilder utan hjälm, det låter jag min dotter göra också. Behöver väl inte gå till överdrift det där m hjälm. Blir lite väl överdrivet ibland....

2013-10-06 | 10:10:17





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0