Kombination

Se frågan nedan.

Jag vet att jag och Emelie har ett väldigt stort förtroende för varandra och att hon har varit min tränare sedan min satsning började har såklart satt sina spår. Jag är en duktig ponnyryttare nu så det är väldigt roligt och lärorikt att komma upp på läromästare för det svårare sakerna på storhäst.

Ni vet att Brolöten har weekendkurser? Väldigt välridna hästar går med på kursen, ex Contact! Emelie hade honom med i landslaget som junior och youngrider. In och kolla deras hemsida www.broloten.se 





2 Kommentarer till "Kombination"

Anonym Skriver:

Hur kommer ditt hästliv se ut i framtiden? Kommer du fortsätta att satsa eller bara ha hästar vid sidan om? Du har ju alla möjligheter till att bli bäst! Vore så synd om du inte gjorde det med din talang! Tror du att du kommer jobba med hästar tex hos Emelie eller kommer du bli idrottslärare? Vad är framtidsplanen vad gällande hästar, ridning, satsning och jobb? Så nyfiken hur du tänker kring det! :D

Svar: Svarat i inlägg :)
Lina Dolk

2013-10-06 | 22:22:40
Hoppryttare Skriver:

Hej!
Jag är en hoppryttare och inte tävlat dressyr på jöttelönge, jag tänkte om du har nåt tips som Du kan ge mig som man kan tänka på för att göra programmet extra bra eller impa lite mer på domaren;)
Hoppas du förstår frågan:)

Svar: Svarar i inlägg!:)
Lina Dolk

2013-10-06 | 23:51:48





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0