kommentarer

Fråga: Hej Lina,
Tänkte bara höra om du stöter på mycket avundsjuka när det går så bra och du typ vinner allt du ställer upp i? Är det bara grattiskramar eller finns det såna som ondar och snackar skit också? Hur tacklar du det i så fall?
 
Svar: Hej!
Ett tag kom det in en del kommentarer ifrån "anonym" som inte var alltför snälla här i bloggen, att säga att man inte bryr sig över de kommentarerna kan jag inte för visst brydde jag mig lite. Inte så roligt att läsa en massa skräp om mig.
 
På tävlingar på nationellanivån känner jag de flesta väldigt väl nu (vi börjar bli en stor familj ;)) och där är de flesta väldigt snälla och grattar varandra när det går bra. Alla är rätt fokuserade på sig själva så jag tror inte man märker av sånt som sker runt om, inte jag iaf jag lever i min egna lilla värld ;)
 
Emelie och Elin tycker att jag är lite väl loj ibland och är i min bubbla haha, ibland behöver jag tagga till lite ;)
 
 


0 Kommentarer till "kommentarer"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0