Ordning och reda

Fråga: Hej
Jag är en hoppryttare och inte tävlat dressyr på jättelänge, jag tänkte om du hade något tips att ge mig som man kan tänka på för att göra programmet extra bra eller impa lite mer på domaren ;) 

Svar: kul att du ska start dressyr igen :)
Alla domare vill se en mjuk och fin ridning med glädje i det hela. Att komma in på banan och rida ordentliga vägar där man rider ut i hörnen och verkligen börjar och avslutar rörelsen där den ska vara, jag tror man plockar massa poäng på korrektheten i sin ritt. Att man sedan ser välvårdad ut där kläderna är rena och stilfulla ger en bra blick på dig, sätt upp håret så det inte hänger ivägen och knoppa din häst! Putsa utrusntingen ordentligt så ni skiner :) Lycka till med din start och ha roligt :) 





1 Kommentarer till "Ordning och reda"

hoppryttaren;) Skriver:

tack så mycket för svar!

2013-10-07 | 18:51:47





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0