På gång

Idag har jag fått ridit en läromästare för att känna på när rätt är rätt och när fel är fel. En fantastisk möjlighet att få utvecklas, och sjävklart gjorde jag det på Brolöten. 

Jag gjorde galoppombyte som om det vore lättaste saken i världen med att få till ett runt och luftigt byte. Sen om jag gjorde rätt hjälper tänker jag inte berätta nu ... Haha kan erkänna att jag behövde bara tänka "byte" så satt det, underbart! Och jag ska göra det igen.

Brolöten är bäst i test som så många gånger förr, tack för jag fick testa hur det ska vara :)





2 Kommentarer till "På gång"

Anonym Skriver:

Tror du att du får dessa möjligheter för att du känner emelie eller för att du är duktig? Eller en kombination?

Svar: Svarat i inlägg :)
Lina Dolk

2013-10-06 | 21:43:32
Ellen Skriver:

Vilken av hästarna red du?:)

Svar: Valle ;)
Lina Dolk

2013-10-06 | 22:09:23





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0