Prinsen

Idag var det krut i Oj Oj, efter tre dagars vila var han på tårna! Men vad roligt det är och ut och galoppera och verkligen låta han springa på. 

Alvin kom även och red :)







4 Kommentarer till "Prinsen"

maria Skriver:

Hej , vad tycker du om att snön kommer snart ?
Tycker du om vintern ?
Kram maria

Svar: blev ett inlägg om snön idag passande nog ;)
Lina Dolk

2013-10-17 | 14:46:17
Blogg/Hemsida: http://www.iahoglund.blogg.se
Tilde Skriver:

Hej Lina!! Du och Ojoj är SÅ fina ihop<3<3

KARM TILDE

Svar: tack snälla tilde!=) <3
Lina Dolk

2013-10-17 | 16:28:22
Blogg/Hemsida: http://totteochcasanova.blogg.se
Caroline Skriver:

Hej Lina!
Har två fråga till dig. Nästa år ska du tävla NM med Oj Oj.
När du har blivit förstor för Oj Oj och du inte får tävla honom mer, tänker du satsa lika mycket dom den hästen som du gjort på Oj Oj. Kommer du tävla på den nivån du gör i dag tro?

Jätte fina ihop. kram

Svar: svarar i inlägg!
Lina Dolk

2013-10-18 | 19:01:54
Moa Nilsson Skriver:

Hej Lina! Jag har två frågor till dig!
Min ponny vill inte riktigt släppa formen när jag rider! Har du något tips på någon övning?
Jag har testat olika bett osv. Men har du något tips?
Kram Moa

Svar: svarar i inlägg
Lina Dolk

2013-10-18 | 21:07:41





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0