Regn

Vilket grått väder det är här, fy

Efter skolan lastar vi in etype och Oj Oj och åker till Brolöten för träning, ska även rida Valle. 
Tajming att komma in under tak när det är riktigt regnväder ute ;) 
Sedan efter hästarna är ridna ska jag putsa Valles saker och packa inför tävlingen imorgon. 

Bästa helg är det lag SM! Längtar :)) 




2 Kommentarer till "Regn"

Alva Skriver:

Lycka till på Lag-SM! =) Jag har en fråga: Ska Miranda inte vara med på Lag-SM? Om du tycker att jag inte har med det att göra (vilket jag egentligen inte har) så behöver du absolut inte svara. Men det vore kul att veta. Ha det bra, kram <3 =)

Svar: Hej! Nej tyvärr inte, Miranda har andra samer på gång vilket jag såklart inte kan uttala mig om :kr
Lina Dolk

2013-10-22 | 15:58:33
Anna Skriver:

Vilka rider i ert lag på SM?:)

Svar: Jag, Felicia och Matilda, sedan ev Kally!
Lina Dolk

2013-10-22 | 20:53:18





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0