SVÅRT

Fråga: Hej Lina!
Har två fråga till dig. Nästa år ska du tävla NM med Oj Oj.
När du har blivit förstor för Oj Oj och du inte får tävla honom mer, tänker du satsa lika mycket dom den hästen som du gjort på Oj Oj. Kommer du tävla på den nivån du gör i dag tro?

Jätte fina ihop. kram
 
Svar: Hej!
Nästa år får jag inte tävla internationellt på Oj Oj då jag nu har fyllt 16 år, hade så gärna velat haft ett år till..
Jag får tävla honom tills jag fyllt 18 år men just nu står vi lite i valet och kvalet om jag ska göra mina sista ponnyår eller inte. Så jäkla svårt rent ut sagt då jag älskar denna ponny otroligt mycket. Men vem vet skulle det dyka upp en yngre tjej som passade perfekt med  Oj Oj så skulle det kanske kännas okej.
Just nu vet jag inte och han ligger inte ute på annons, i Ungern fanns det en som föll för honom men som sagt jag vet inte =(
 
NM 2013<3
 
 


0 Kommentarer till "SVÅRT"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0