Tillsammans

Jag vet  att jag ofta skriver om Brolöten och Emelie, men jag är så glad att jag har dom i min satsning! och de vill verkligen få mig att utvecklas och bli så bra som möjligt.
 
Detta stod i Emelies blogg: "Det har varit superkul att coacha Lina på alla stora tävlingar i år, men det är faktiskt ännu roligare att vara iväg och tävla tillsammans!"
 
Och vi har verkligen kul tillsammans när vi är iväg, båda är lika knäppa som älskar att tävla hela tiden i vilket väder som helst och hur tidigt det än blir eller sent så älskar vi detta, vi är fokuserade och tycker att det finns faktiskt ingenting som är roligare än just att tävla med dessa fina hästar.
 
Vi har ett bra flyt just nu och det beror på att vi har kul, vi satsar och vi gör detta tillsammans.
 
Två bilder på finfina Valle som tagit placering i alla 3 starter på bra procent. Vilken kille jag får rida =)) För mindre än tre veckor sedan satt jag på honom för första gången, vi har gjort 3 starter i Msv C och han har fått mig att utvecklas hur mycket som helst som ryttare, snabbare och är mer känslig i min ridning. Jag rider med kandar! och får faktiskt beröm för att jag håller med bra känsla i stången (finns många som håller stången alldeles för hårt) Livet leker just nu!
 
 
 
 
 


3 Kommentarer till "Tillsammans"

Lina Skriver:

Vilken trevlig och fin blogg du har! :-)

Svar: tack snälla glad jag blir =)
Lina Dolk

2013-10-27 | 19:29:49
Blogg/Hemsida: http://linaspyssel.blogg.se
Fanny Walhed Skriver:

Snygga bilder med snygg häst! Och kul att höra att det går bra :)

Svar: visst är han fin!=) tack!=)
Lina Dolk

2013-10-27 | 19:31:18
Blogg/Hemsida: http://komigenfanny.blogg.se/
Ereekaa Skriver:

Fina! :D

Svar: tack snälla!=)
Lina Dolk

2013-10-27 | 19:42:13
Blogg/Hemsida: http://ereeka.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0