träning

Jag har ju faktiskt fått höstlov nu, och det känns väldigt skönt! Fokusera i lugn och ro på hästarna och ta hand om Messi extra så han känner sig trygg och hemma i vårt stall.
 
Imorgon kommer jag följa med Emelie när hon ska träna för Mattias Jansson, roligt! Mattias blev en favorit när vi var i Ungern hahah jag tycker han är superskön, duktig på att rida och en rolig människa. Alltid bra att följa med och kolla på tränignar för duktiga tränare, man lär sig massor av titta på och se hur de löser visa saker.
Träningen är hemma hos Sanna Nilsson som också var med i Ungern, så det blir en liten återträff där ;)
 
 
 


3 Kommentarer till "träning"

Linnea Skriver:

Hej!
Tänkte bara höra om du hjälper till med att utbilda unghästar? Har en ung c-ponny som är jättefin, men i nuläget känns det som om han är lite för svår för mig och därför skulle jag behöva lite hjälp. Vore jättesnällt om du kunde svara via mejl! :)

Svar: Hej! jag brukar hjälpa till. Bor du i närheten? jag har inte tid att ta någon hem till stallet, däremot om ni vill kan jag rida den om ni kommer med den till oss till en mindre kostnad. kram
Lina Dolk

2013-10-28 | 17:46:12
- Skriver:

Vi bor utanför Västerås, så då blir det lite knepigt. Tänkte höra efter bara, tack ändå (:
/Linnea

Svar: okej blir lite långt... lycka till med den!
Lina Dolk

2013-10-28 | 19:16:54
Anonym Skriver:

Vad har du för åsikter om ridning med graman? Bra blogg! :)

2013-10-28 | 19:23:17





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0