Vaken

Godmorgon!
 
Även om jag startar sent så är jag uppe med tuppen, Oj Oj ska gå promenad sedan badas ordentligt, tar med han till Brolöten där det finns spolspilta så han kan skrubbas ordentligt.
Sedan ska jag träna Valle för Chris, igår gick det så bra när jag red honom, bästa passet hittills! Hoppas få till ett lika bra nu.
 
Min pappa fyller år idag STORT GRATTIS! så vi ska fira med lite smörgåstårta till lunch innan vi drar iväg till Sundby för tävlingen.
 
Idag kommer Phaffes ägare och tar hand om honom och E-type ska vila om inte Anna skrittar med på honom ut i skogen, det visar sig.
 
Håll tummarna för oss idag:D
 
 


3 Kommentarer till "Vaken"

Ana D Skriver:

Håller tummar redan :-D
Men släpper dem lite när jag skall hantera kör hästarna.
Ha en Rolig dag.
Kram

Svar: Haha toppen :)
Lina Dolk

2013-10-13 | 06:41:32
L.A Skriver:

Lycka till idag!!!
Fast jag är vuxen (50 år) så följer jag din fina blogg varje dag.
Är inne och tittar några gånger varje dag för att se om det kommit ut något nytt :)
Kul att följa dig då jag har sett dig på tävlingar ända sen du red Lilla Prim :)
Ha en bra dag idag!! :)

Svar: Tack snälla! Roligt att du tittar in här :)
Lina Dolk

2013-10-13 | 07:50:04
Mi Skriver:

Lycka till! Du verkar vara inne i ett bra flow nu!

Svar: Ja väldigt bra nu, peppar peppar att det fortsätter :)
Lina Dolk

2013-10-13 | 10:00:53
Blogg/Hemsida: http://misettergren.webblogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0