Valle & jag

Tyvärr är inte galoppen med, batteriet tog slut. Några missar här och där men annars ser det bra ut eller vad tycker ni?



8 Kommentarer till "Valle & jag"

Elise Skriver:

Klart det ser bra ut Lina!! Du är grym och rider så fantastiskt bra och med en sådan känsla!! Lycka till på tävlingen på onsdag! :D

2013-10-21 | 22:01:34
Blogg/Hemsida: http://eliisevogniild.blogg.se
Elise Skriver:

Klart det ser bra ut Lina!! Du är grym och rider så fantastiskt bra och med en sådan känsla!! Lycka till på tävlingen på onsdag! :D

Svar: tack snälla! ska bli jättekul imorgon =)
Lina Dolk

2013-10-21 | 22:01:35
Blogg/Hemsida: http://eliisevogniild.blogg.se
Sara Skriver:

Vad fint det ser ut! Hoppas du filmar på onsdag också så man får se :)

Svar: tack! absolut=)
Lina Dolk

2013-10-21 | 22:27:15
Rosanna Skriver:

Det ser jätte fint ut!!:)

Svar: tack snälla!!=)
Lina Dolk

2013-10-22 | 09:09:00
Mi Skriver:

Grattis! Vad det ser prydligt ut. En fråga. Hur känns det att rida Oj Oj efter att ha ridit den här bamsehästen? För visst är Oj Oj en C-ponny?

Grymt!

Svar: det känns bra faktiskt, Oj Oj rör sig ändå rätt stort så även om han är mindre så går det bra =))
Lina Dolk

2013-10-22 | 09:11:21
Blogg/Hemsida: http://rosdalagigolo.blogg.se/?tmp=704781
Emma Skriver:

Kung äru lina!! En fråga bara du hälsar inte med handen i inridningen va? Är det för att inte trassla ihop alla tyglar? Lite nyfiken ;)

Svar: Jo jag släpper handen :) vi grejade det bra inte sant!:)
Lina Dolk

2013-10-22 | 14:29:50
Alva Skriver:

Ser bra ut =) men det är en grej jag tänkt på som jag sett på bilder; Du sitter o tittar ner på hästens huvud ibland. Jag tycker liksom inte att du behöver göra det, för du rider jättebra och när du rider så ser man (både på bilder och på riktigt) att hästen har bra bakbensaktivitet och är lösgjord. Jag menar absolut inte att klaga, jag tycker bara att du ska lita på dig själv och din häst att det är bra =)

Svar: ja jag vet, försöker verkligen jobba bort det vet inte riktigt varför jag gör det, en dålig vana! =)
Lina Dolk

2013-10-22 | 16:12:10
Emma Skriver:

Hej, allt ser så fruktansvärt lätt ut! Grymmaste du 😂

Svar: Tack, vad glad jag blir :)
Lina Dolk

2013-10-23 | 20:42:46





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0