Allt är packat och klart!

Allt är klart och inpackat i trailern!
Imorgon åker vi hemifrån 05:45 Innan det ska jag släppa ut Oj Oj och E-type och göra klart Phaffe. Jag tar med mig frukost i bilen så jag behöver ställa klockan på ca 04:30.
 
Dags att gå och sova snart!
 
Var på Brolöten och tränade Oj Oj för Christian nu ikväll. När Emelie är i Danmark passar det perfekt att Christian är hemma så att jag kan träna för honom. Det är Emelies bror för er som inte vet. Även han har tävlat framgångsrikt på både ponny och häst. Oj Oj blev riktigt fin när vi fick upp han i formen och få han att jobba lite själv, fick en väldigt bra känsla, speciellt i galoppen fin uppförsbacke och bra bakbens aktivitet!
 
 
Ska avsluta denna dag med att titta på våran klassfilm, ni som inte sett den borde ta en titt! Åhh saknar denna klass!!!


0 Kommentarer till "Allt är packat och klart!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0