Baby- blå

Jag brukar ju ha skarpa färger på mina schabrak/lindor men idag valde jag min ljusblåa outfit. 

Och t-tröja ifrån MaskinCenter :)

Håll tummarna att kuren går bra nu, för vi har inte så många dagar på oss att justera det hela så nu får jag skärpa mig! 







1 Kommentarer till "Baby- blå"

Jennifer Keegan Skriver:

Måste ju fråga vart du har hittat babyblåa set någonstans? Är det sånt som bara finns i ponnystorlekar eller är jag dålig på att leta?
..du kanske till och med har strl full på dina schabrak?

Svar: Jag köpte det på hööks om jag inte minns helt fel! jag har allitd full på mina schabrak tycker det är snyggare med ltie större =)
Lina Dolk

2013-09-12 | 19:55:05
Blogg/Hemsida: http://jagkaninterida.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0