bästa tryggheten

Fråga: Hur känns de att ha så bra kontakt med din tränare? Måste vara en enorm trygghet i allt med hästarna :)
 
Svar: Hej!
Åh jag kan inte vara mer glad än vad jag är åt den kontakten jag har med Emelie, hon hjälper mig med allt.
Vi är verkligen tajta och hon är 1000 procent angagerad i min satsning och hjälper mig linan ut.
 
Ibland skojar vi och säger att det känns som att jag är hennes lillasyster för att vi är så lika med att båda älskar att tävla och älskar våra hästar så mycket. Vi har verkligen kul tillsammans! Och jag får veta när jag rider dåligt också, då jagar hon mig nästan för att jag ska skärpa mig haha.
 
På NM frågade Emelie mig i headsetet med en bestäm röst " ÄR DET NÅGOT FEL PÅ DEN HÄR LUREN ELLER VARFÖR GÖR DU INTE SOM JAG SÄGER! " haha då vaknade jag till liv och red som tusan och tog en andra placering på NMs andra dag.
 
Världens bästa tränare och jag bär deras namn med stolthet! Team Brolöten är gryma.
 
 
 


1 Kommentarer till "bästa tryggheten"

Emelie Skriver:

<3

Svar: <3
Lina Dolk

2013-09-11 | 15:13:53
Blogg/Hemsida: http://blogg.agria.se/emeliebrolin/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0