Det går framåt!

Visst ser det bättre ut? Bättre flyt och lite mer kontroll.
Ni som är BRA på byten, ge mig alla tips ni kan! Jag är nybörjare och tar gärna emot bra knep hur ni gör och tänker.



3 Kommentarer till "Det går framåt!"

Maria Blix Skriver:

Oj vilken trevlig häst du har! Vad är det för stam på den?
Hade jag vart du hade jag satt lite bättre tryck i honom innan bytet så att det blir luftigare, nu blev det ju bytet väldigt flat. Fast vissa hästar pallar ju inte mer tryck, då går dom ju i taket istället. Svår balansgång det där :-)

Svar: Tack! min systers häst, Efter Chapman.Ja jag borde göra det för luftigheten, men ibland blir han så stressad, super svårt att veta hur mycket jag vågar trycka på innan och kunna ha kontroll på det hela! tack för tipset.
Lina Dolk

2013-09-07 | 15:30:17
Blogg/Hemsida: http://mariablix.blogg.se/
Emma Skriver:

Du är grymmare än grymmast! Du kommer att gå långt.. hur impad som helst blir jag när jag ser dig rida.. du är bäst! :D

Svar: Åh vilka värmande ord, tack snälla Emma!
Lina Dolk

2013-09-08 | 12:15:52
Sofie Skriver:

Jättefin! Tycker bytena ser fina ut! Det bästa tipset jag kan ge är att hålla honom rak och inte göra för stor sak av det hela, men se till att ha en bra grundgalopp före och efter, lycka till! :)

Svar: Tack snälla för tipset, ska tänka på galoppkvaliten! =)
Lina Dolk

2013-09-08 | 14:32:52
Blogg/Hemsida: http://sofiesdressyr.horseworld.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0