DM Guld



3 Kommentarer till "DM Guld"

Anonym Skriver:

Grattis. Kram tant brun

Svar: Tackar :))
Lina Dolk

2013-09-29 | 12:04:20
Amalia Skriver:

Åh vad kul! Grattis!
Något som också är väldigt kul är att jag är på tävlingsplatsen! Jag rider och jobbar här på Täby och såg dig och Oj oj vid transporten när jag och två av mina kompisar red förbi :D
Lycka till i din nästa start! ;D

Svar: Tack snälla :)) jaha sedär då sågs vi idag då :) fin tävlingsplats!
Lina Dolk

2013-09-29 | 13:20:02
Blogg/Hemsida: http://www.awdressyr.blogg.se
Anna Skriver:

De är inte ofta jag kollar på dina filmer men jag måste säga det att jag tycker du är grym. Trots att du är yngre än mig så är du en stor inspirations källa för mig, du vet verkligen va du vill! :) Du rider verkligen riktigt bra också & du gör ett sådant jäkla grymt jobba med alla hästar du rider. Fortsätt med det du gör för du kommer att komma långt. :)

Svar: tack snälla för denna kommentar, det värmer mycket! Jag älskar det jag gör så då blir det lite lättare med allt =)
Lina Dolk

2013-09-29 | 23:52:10
Blogg/Hemsida: http://anniscarlsson.devote.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0