fråga

Fråga: En undran? Jag och många med mig undrar hur laget till eliten togs ut?
Känns inte som att det gått så rättvist till, med tanke på poäng och ranking i klubben och tdb.
 
Svar: Hej
Jag vet inte om du har missförstått det hela, det är jag Elin som är lagledare inte Lina. Jag har hand om hela laget.
Du får gärna ringa mig om du har frågor 0766363648 eller mejla [email protected]
 
Det har legat ute på hemsidan om att anmäla intresse till att delta i Eliten och det var 5 st som gjorde. Sedan kunde några inte vara med pga försäljning samt andra saker som hindrade. Då såg jag över de som var anmälda till Uppsala ifrån Årsta som hade högst genomsnitt i LA:P1 (Då eliten reds i den klassen den omgången) och frågade om denna var intresserad att rida.

 Anmäl gärna ditt intresse till mig om du är intresserad delta.
 
I Linas blogg kommer inga fler frågor svaras på då hon inte har med laguttagningen att göra.
 
Hör gärna av dig till MIG om du undrar mera. Ha en bra dag!=)
Hälsningar Elin


0 Kommentarer till "fråga"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0