Gemenskap

När man är iväg på en sådan här resa så är det väldigt roligt att lära känna dom man reser med. Emelie känner jag sedan innan ;)

Men Mattias och Sanna har jag vetat vilka de är men inte mer än så. Och jag har lärt mig massor av allt och vi har hjälp varandra med det mesta. Kul när man får nya tips och ider ifrån andra och roligt att se allas upplägg. 













4 Kommentarer till "Gemenskap"

Anonym Skriver:

Det är en glädje att läsa din blogg, du är så ambitiös och fast du har sådana framgångar verkar du så ödmjuk.
Hur började du med ridning? Är dina föräldrar hästmänniskor?

Svar: vad roligt att få höra, tack!!
Lina Dolk

2013-09-24 | 20:13:24
Sussie Skriver:

Grattis

Svar: tack!
Lina Dolk

2013-09-24 | 22:14:03
Elin Samrell Skriver:

Hur kommer det sig att du har blå-gul rosett på bilderna? Är dem inte från Ungern? Stort grattis till framgångarna! :)

Svar: de hade blå/gul/vita med guld i ungern =) tack snälla
Lina Dolk

2013-09-24 | 22:59:15
Blogg/Hemsida: http://elinsamrell.forme.se
Sandra SG - TÄVLING PÅ BLOGGEN! Skriver:

fina bilde!

Svar: tusen tack =)
Lina Dolk

2013-09-27 | 14:01:00
Blogg/Hemsida: http://sategu.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0