Grönt

Idag är det konditionsträning, jag och elin ska träna dom ihop nu. Ett ordentligt pass ute med mycket galopp och trav.

Jag har lindor och schabrak ifrån Hööks på Oj Oj.



2 Kommentarer till "Grönt"

Anonym Skriver:

Är du och elin bra vänner? (utöver som syskon) hjälper hon dig mycket? och vem rider bäst av er?

Svar: svarat i inlägg =)
Lina Dolk

2013-09-09 | 13:00:18
Isabell Skriver:

Det är så inspirerande att se hur du matchar även till vardags! En fråga, skulle inte Oj Oj skos igår? Absolut inget illa menat, men han ser inte nyskodd ut på bilden. Tack för bästa bloggen!! Kram Isabell

Svar: Hej. Ja jag gillar att matcha även hemma ;) men ibland bryr jag mig inte alls.

Du har helt rätt, han skulle skos med hovslagaren blev sjuk och kom igår eftermiddag istället, så på bilden är han inte skodd ännu :)
Lina Dolk

2013-09-09 | 22:20:10





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0