Hit ska vi!

 


4 Kommentarer till "Hit ska vi!"

Maja Skriver:

Hur ser du användandet av hjälptyglar? Bra eller dåligt? Är själv lite inne på att prova gummisnodd på min ponny då hon lite orolig med huvudet om jag inte gör exakt rätt, tänker att jag då inte behöver tänka lika mycket på formen och rida mer med sätet... :)

Svar: svara i inlägg!=)
Lina Dolk

2013-09-18 | 22:06:07
Maja Skriver:

Så kuul, lycka till!!

Svar: superkul!=)=)
Lina Dolk

2013-09-18 | 22:56:16
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/
emilia Skriver:

hej och tack för en så bra blogg
jag har bara ett litet önskemål, att om det var möjligt så hade det varit väldigt roligt om ni kunde filmat en ritt i Ungern så man hade fått se dig och fina oj oj inne på banan :)

Svar: hej! ska försöka få pappa gör det, det är bara han jag har med mig och han är inte så superhaj på tekniken så man får vara glad om det kommer någon mobilbild haha ;)
Lina Dolk

2013-09-18 | 23:08:21
Malin Skriver:

Hej och lycka till i Ungern, hur tänkerbdu när det gäller att tävla direkt efter att ha rest långt när du kommer hem? Du är väl inte hemma mer än några dagar innan OjOj ska gå både eliten och dm samma dag? Jag brukar alltid jogga en dag och sen låta min ponny ta det lugnt om jag varit borta och inte tävla en tävling direkt efter meetingnoch då reser jag bara i Sverige. Kan man tävla mer? Håller tummarna för ditt och glöm inte bilder. Kram

Svar: bra fråga, jag svarar i inlägg!
Lina Dolk

2013-09-19 | 06:46:31





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0