Inviger nya datorn!

Halloj! Detta har varit en lång dag, men har bara några punkter på ToDo listan kvar.
* Natta hästarna
* Packa till morgondagens träningar
* Duscha
* Hoppa i sängen tidigt!
 
Red Phaffe när jag kom hem ifrån skolan, idag var skolorna mycket bättre! Sedan åkte jag till Brolöten för att hjälpa till att rida Cadish, det gick super! Så nu ska jag äta upp maten sedan ut i stallet igen!
 
Juste inviger nya skoldatorn, skönt med en egen så slipper jag sno mammas hela tiden ;)
 
Lenovo, ThinkPad
 


1 Kommentarer till "Inviger nya datorn!"

Emma Skriver:

Hej! Hur trivs du i nya skolan? Bra blogg :)

Svar: hej! jag trivs väldigt bra så det är superkul! tack så mycket!
Lina Dolk

2013-09-04 | 21:01:48





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0