JB Eskilstuna SABET13a

Har fått frågan hur jag trivs på nya skolan några gånger och tänkte svara i ett inlägg.
 
Jag har som sagt börjat gymnasiet i Eskilstuna, till en början var jag ganska osäker på vad jag ville. Skulle jag gå kvar i lilla Flen där jag gått fyra år på högstadiet och jag trivdes som fisken i vattnet där. Eller skulle jag ta steget att börja en större skola i en mycket större stad som Eskilstuna och träffa nya vänner och nya möjligheter.
 
Men jag är så glad att jag valde Eskilstuna, jag har redan träffat massvis med nya vänner och jag trivs jätte bra i skolan. Vi har redan en bra sammanhållning i klassen och jag gillar lärarna och min mentor. Programmet jag går heter Samhälle med beteendekunskap och specialidrott. Det passar mig perfekt och jag får även in hästarna i prorammet. Jag kommer dock leva med kronisk träningsvärk i tre år... haha men det är bra då jag behöver mycket styrka och kondition på hästryggen också.
 
Jag tror jag kommer få tre riktigt grymma år här!
 
 
 


0 Kommentarer till "JB Eskilstuna SABET13a"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0