kämpa på

Kommentar: Åh du har så himla tur att ha någon att hjälpa dig. Jag har också mina hästar hemma och sköter allt själv, satsar lika hårt dock utan hjälp. Skulle göra allt för att få den hjälpen du får då det både blir mycket tråkigare och jobbigt med skola. Härligt att du verkligen uppskattar det!
 
Svar: Ja allting är lättare och roligare när man är två som vi faktiskt är.
Du har ingen tränare i närheten som du kan hjälpa till i stallet och kunna få träningar istället? Så gör jag för att kunna träna mera och få mer kunskap om allting.
 
Kämpa på och jag hoppas du når dina mål. <3
 
 
 
 


2 Kommentarer till "kämpa på"

Anna D Skriver:

Dream team Dolk/Brolin ♥

Svar: <3
Lina Dolk

2013-09-10 | 20:58:23
Anonym Skriver:

Nej, tyvärr inte. Har två timmar resväg till skola och helgjobb så tränar endast 1-2 gånger i veckan hemma vintertid. Synd att man inte hande fler timmar på dygnet haha! Tur att det är så himla kul annars hade man aldrig orkat.

Svar: Ja vintern är väldigt tuff men det är bara att bita i;) jag har 45 min med buss till skolan, sedan ska jag hem igen. Så ofta tränar jag en häst innan skolan för att hinna.
Lina Dolk

2013-09-11 | 18:51:22





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0