Köpa

Fick en kommentar om det inte fanns en tanke på om att jag själv ska köpa Phaffe.

Och saken är den att jag kan inte, vi letar nu storhäst till mig och det kommer bli en kostnad där. Även om Phaffe ligger ute för väldigt bra pris så kostar det att ha honom med tävling/Hovslagare/vaccination och ja ni vet allt runt om. Och allra främst så hinner jag inte med flera hästar. Jag ska tävla Oj Oj, Etype och letar efter en till.

Men jag hoppas verkligen det kommer någon snart och provrider denna ponny, han är fin och jag gillar honom.



3 Kommentarer till "Köpa"

Anna ägaren Skriver:

Klart du skall satsa på stor häst och Oj oj! Vi är SÅ GLADA för de dagar han få stå hos och ridas av dig! Bättre kan han inte ha det ♥

Svar: <3
Lina Dolk

2013-09-08 | 22:01:23
lisa Skriver:

Är du sugen på att köpa Brolöten häst som du rider ?

Svar: han är väldigt härlig att rida och jag är väldigt glad som fått rida han. Men jag kommer inte köpa honom.
Lina Dolk

2013-09-09 | 07:04:57
Olivia Gustavsson Skriver:

han är så galet fin!!

Svar: Håller verkligen med dig!:)
Lina Dolk

2013-09-11 | 18:46:35
Blogg/Hemsida: http://oliiviiagustavsson.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0