Måndag

Då är det ny vecka igen, det går undan!

Denna vecka är det tävling i Kumla, jag ska starta Phaffe i La:P1 och Fei: inledande. Det betyder att vi ska debutera två nya klasser tillsammans då. Så det blir mycket fokus på Phaffe med träning denna vecka, och han ska även med till Brolöten och träna på torsdag när jag ska träna Oj Oj för Emelie.

Elin red E-type med bett för första gången sedan skadan, och det hade gått jättebra! KUL och otroligt lättande för alla. Nu kan han börjas tränas igen på riktigt och om det går som det ska så ska vi två debutera MSV i höst.



1 Kommentarer till "Måndag"

Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare Skriver:

åh va kul att ni ska till kumla! :D de är ju mina hemtrakter hoppas jag kan komma förbi!

Svar: synd att itne oj oj är med, men kul att det är nära dig =)
Lina Dolk

2013-09-03 | 16:29:18
Blogg/Hemsida: http://enewe.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0