Mina föräldrar

Fick frågan om mina föräldrar är hästintresserade.

Och mamma har ridit mycket i de yngre åren, dock inte mer än ridskolenivå. Ibland men väldigt sällan följer hon med på en uteritt i skogen på våra. Mamma fodrar och hjälper till i stallet med ut/insläpp. Och är alltid med på tävlingar. Pappa kan ingenting om hästar, däremot så är han lantbrukare /bonde så han fixar Hö/halm åt dom, han och min bror har även en firma ihop med en massa grävmaskiner så de bygger många ridbanor och ridhus. Så han kan den biten, han har tagit in våra hästar 1 gång i vårt liv haha. 






1 Kommentarer till "Mina föräldrar"

alice carlsson Skriver:

haha när ni hade Compa!! :D

Svar: haha precis, när casanova kom till världen :P
Lina Dolk

2013-09-25 | 11:48:21
Blogg/Hemsida: http://systrarnacarlsson.devote.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0