Sitsen

Se frågan nedan.

Svar: Ja Oj Oj är fin han. Jag jobbar såklart hela tiden på min sits vilken häst jag rider. Jag rider redan storhäst och jag tycker snarare att det är lättare att sitta bra i sadeln på de större hästarna än de mindre. Däremot är det svårare att rida ihop de större såklart men jag sitter "snyggare" på större hästar. 

Tränar sitsen mycket utan stigbyglar och sedan är Elin och Emelie på mig hela tiden. Men jag får väldigt ofta kommentarer om min sits i bloggen som är negativa (självklart jobbar jag på att rida bättre och utvecklas hela tiden) som tur är verkar domarna gilla det de ser då jag ofta nu på senare tid fått 8or på sitsen.

Men jag kämpar på!:) 




0 Kommentarer till "Sitsen"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0