Söndags eliten

Har lite problem med internet därav har det inte kommit upp några bilder ifrån eliten, har på alla i laget när de red och ifrån prisutdelningen.
Och massa på Phaffe såklart!

Phaffe var verkligen på på hugget och hade energin med sig i söndags, han älskar verkligen att tävla och tycker om att vara i centrum- bra egenskap! 

Han var väldigt fin på framridningen, gjorde fina skolor och satte enkla byten som är det svåra för oss i det programmet. 

Inne på banan så missade jag både bytena och det blev lite brysika övergångar, men samtidigt gillar jag hästar som har Power framåt och det hade vi, så mer träning i bytena så ska vi sätta de på tävling snart också. 63.77% och vi nådde även denna gång nationellagränsen, kul! 

Tack MaskinCenter i Sparreholm för snygg schabrak till alla i Årsta!:) 




3 Kommentarer till "Söndags eliten"

Anonym Skriver:

En undran? Jag och många med mig undrar hur laget till eliten togs ut?
Känns inte som att det gått så rättvist till, med tanke på poäng och ranking i klubben och tdb.

Svar: fråga elin.
Lina Dolk

2013-09-17 | 12:18:52
Emma Skriver:

Jag måste bara fråga: Brukade ni säga Phaffer som Faffer eller Pfaffer? Alltså hur uttalade ni det? =)

2014-02-03 | 19:18:20
Emma Skriver:

Hehe blev lite fel. Jag menar förstås: "Brukade ni säga Phaffner som Faffner eller Pfaffner? Alltså hur uttalade ni det?" Jag glömde n:en haha =)

Svar: haha alltså jag kallade ju honom alltid bara för Phaffe. Men man säger ppphaafffneer typ haha. Jag kanske säger fel det var ju inte min häst=)
Lina Dolk

2014-02-03 | 19:21:12





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0