tröttnat?

Fråga: Rider aldrig Elin honom själv och tränar? Har hon typ tröttnat?
 
Svar: Nej nej nej, Elin har absolut inte tröttnat, hon är mer i stallet än någonsin och hjälper många andra med deras hästar i sin träning!
Jag rider E-type 1-2 gånger i veckan sedan är det Elin som tränar honom. Och när jag tränar E-type är Elin alltid med och hjälper mig. Därmot så tycker Elin inte om att tävla och därför ska jag göra det just för att jag älskar det och Elin tycker E-type förtjänar att få komma ut på banan.
 
Jag tror ingen förstår vilket team vi är i stallet, utan varandra skulle jag aldrig kunna vara på den nivån jag är på. Vi gör allt tillsammans med allting.
 
Elin tar oftast stallet på vardagarna och jag på helgerna, när jag har bråttom kommer Elin ner med klara hästar åt mig på ridbana så jag bara kan byta. Sedan när Elin jobbar mycket så tränar jag åt henne.
 
Vi är bäst tillsammans <3
 
 
 
 


1 Kommentarer till "tröttnat?"

Anonym Skriver:

Åh du har så himla tur att ha någon att hjälpa dig. Jag har också mina hästar hemma och sköter allt själv, satsar lika hårt dock utan hjälp. Skulle göra allt för att få den hjälpen du får då det både blir mycket tråkigare och jobbigt med skola. Härligt att du verkligen uppskattar det!

Svar: kämpa på!
Lina Dolk

2013-09-10 | 20:30:09





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0