Varför

Se frågan nedan, och ja visst är det ett bra pris på honom? Han kommer kunna göra en ny ryttare väldigt glad och vara i de högsta klasserna.
Att han är "billig" är för att Phaffes ägare har börjat ny skola och bor på internat. Det är dags att han får göra en ny ryttare glad.

Han är en ponny med härlig energi och gillar att jobba.



3 Kommentarer till "Varför"

Frida Skriver:

Tack för snabbt svar! Tror du att han skulle passa som första ponny? En härlig ponny som man kan ha kul med, börja tävla med och sedan klättra uppåt med? Om man läser hans annonser verkar han vara en enkel och trevlig ponny i hanteringen också? :)

Svar: Han är väldigt snäll i all hantering så det tror jag absolut, letar du ponny? Du är välkommen att provrida!
Lina Dolk

2013-09-08 | 19:25:55
Anna-ägaren Skriver:

Ahh du tycker han är för billig ;-) Jag höger gärna till 150000 som är priset för den som vann klasserna idag.
Skämt och sido.
Vi skulle behöva sälja INNAN jag står själv med honom i November. Tufft läge för mig att hålla honom igång, då jag en kan rida honom (är gammal och för tung) Kommer då skola om honom till körponny. Synd då han säkert kan gå långt i dressyren men iof kul för mig.
Sen det viktigaste av allt det är viktigast att han kommer till någon med rätt tänk, så priset ej det viktigaste. ..
Helst skulle jag vilja att Mina och team Dolk fortsatte ta sig an honom - de är grymma! Och underbara hästmänniskor. Men tyvärr har dygnet Bara 24 Tim och även Dolkarna måste ha lagom många hästar :-D

Ps Lina ni skulle få honom ännu billigare och kanske tjäna en hacka när han klättrar ännu mer, ;-) Haha! Vi kanske ska höra priset.
KRAM

2013-09-08 | 19:35:02
ägarn igen Skriver:

Det är min dotter som börjat på internat, jag är mamman.
Han är super enkel att hantera, även nybörjare kan göra allt, men han gillar att jobba ordentligt så det är kul om man har ett mål och tränar regelbundet :-D

2013-09-08 | 19:38:37





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0