Bekräftelse

Hur glad blir man inte när jag läser detta ur Tidningenridsport? :D

Jag vet ju att Emelie tycker jag är duktig, men det känns otroligt kul att bli bekräftad genom detta, En klapp på axeln till mig själv :D Jag har lärt mig massor genom att rida så mycket hästar på Brolöten under denna tid. Väldigt glad och tacksam! 






2 Kommentarer till "Bekräftelse"

Sandra Skriver:

Du är verkligen skit grym! Du sprider även enormt mycket motivation och energi! En grym förebild! :D

Svar: Vad roligt att höra, tusen tack!:)
Lina Dolk

2014-04-22 | 16:56:10
Blogg/Hemsida: http://halsoboost.webblogg.se
Emma Skriver:

Hur mycket köpte ni Jullan för? Hur mycket kunde hon när ni köpte henne? Har det varit svårt att få henne till den nivå hon är på idag? =)
Många frågor blev det men undrar verkligen!
Skulle du kunna svara i ett inlägg? Glömmer alltid bort vilket inlägg jag kommenterat! =)

Svar: Kommer upp inlägg senare :)
Lina Dolk

2014-04-22 | 18:03:17





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0