Dagen

Som vanligt på torsdagar börjar jag min dag med att åka till Brolöten, är där mellan 7-9,45 idag. För 10.15 går min buss ifrån Brolöten till skolan så då måste jag hinna duscha innan.

Jullan är med mig, mamma kör oss, sedan kommer Elin och hämtar Jullan efter lunch och tar med henne hem igen. Elin ska med en häst till veterinären (inte våran) så hon kommer och kollar när jag rider så det kanske kommer upp en film senare. 

Får ta ett lättare pass idag då Jullan trampat av sig en sko i natt, men våran hovslagare brukar vara snabb och åtgärda det som tur är. 

Kommer hem igen vid 17 ifrån skolan och då ska E-type ridas samt Oj Oj primernas. Ska även ta och gå igenom packningen lite inför onsdag så allting är tvättat. Ska även tvätta transporten invändigt och tävlingsskåpet. 

E-type och jag hemma hos Sanna Nilsson på en träning för Mattias Jansson. 





1 Kommentarer till "Dagen"

Vendela Skriver:

Hej jag vet att du har skrivit om travökningar förut och har letat efter dom inläggen men jag måste vara en väldigt dålig detektiv för jag hittar det inte.
Så om du har koll kanske du kan länka till dom inläggen? Skulle uppskatta det jättemycket och tack för en bra blogg :)

2014-04-24 | 15:58:26





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0