E-type

E-type har haft en lugnare period nu ett tag, man märkte att han var trött efter. Men han sköte sig jättebra och jag är nöjd med programmet, några små missar men eftersomm jag inte ridit honom så mycket senaste tiden så är det klart finliret och vår kommunikation inte är helt 100.

Tyvärr så vet jag inte riktigt vart protokollet är, han aldrig räckna poängen heller. Men gör det så fort jag hittat det, men har på känn att det blev ganska bra procent :)


Benlindor Eskardon


Sadel Amerigo
Schabrack Hansbo


Träns Hööks


6 Kommentarer till "E-type"

Matilda Skriver:

Vilket program red du?

Svar: Msv c:1 :)
Lina Dolk

2014-04-06 | 21:48:13
Ida Skriver:

Söting!

Svar: :)
Lina Dolk

2014-04-06 | 21:57:06
Blogg/Hemsida: http://tobehappy.blogg.se/
Elvira C Skriver:

Hej! Jag har också en amerigo sadel och tycker det är svårt att få den "bra" putsad. Har provat flera olika putsmedel men jag tycker att ytan alltid är lite matt och tråkig.. Vad använder du för puts på din? Och hur blir den då?

Svar: Kommer inlägg om det :)
Lina Dolk

2014-04-06 | 23:27:08
Olivia Gustavsson Skriver:

Han är så sjukt söt!

Svar: Haha hållet med :)
Lina Dolk

2014-04-07 | 05:41:30
Blogg/Hemsida: http://oliiviiagustavsson.se
Alva Skriver:

De där schabraken är så sjukt snygga!

Svar: Visst är dom!
Lina Dolk

2014-04-07 | 15:21:54
Helena Skriver:

Hej! Brukar du alltid linda med paddar? Är det någon för/nackdel med att linda med paddar? Tacksam för svar, din blogg är super bra och en stor inspirationskälla! :D

Svar: Hej! Jag lindar alltid med paddar när jag rider med lindor. Fördelen är att de skyddar bättre eftersom att det blir tjockare runt benet samt att blodcirkulationen ökar av värmen :) tack vad roligt att du gillar bloggen!
Lina Dolk

2014-04-08 | 18:43:32





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0