Godmorgon!

Vad tycker ni om min nya design på bloggen? Till höger ser ni kort på mig och varje häst, där står det lite information.

Sedan är det även direkt länkar till mina sponsorer/samarbeten så ni hittar lätt om det är något ni ser i mina outfit som ni skulle vilja ha mer information om.

Som vanligt är det bästa Frida som fixat bloggen, tack, du är bäst!

På Maskincenter är det nu extrapris på Hitta Masken, samt att de rear på Uhipjackor - 800kr!

De är verkligen hur bra som helst, supernöjd med min!

Kvalite Häst och Hund har även de nya trendiga ridbyxorna ifrån Pikeur inne, kolla in deras hemsida på Facebook så ser ni film på dom, är även ett erbjudande med!:) 



4 Kommentarer till "Godmorgon!"

Anonym Skriver:

Jättefin verkligen!

Svar: Frida är grym :) tack!
Lina Dolk

2014-04-01 | 10:16:16
Alva Skriver:

Superfint blev det! Dock så när jag klickar på någon av korten på höger sida, så kommer det upp att sidan inte hittas...=/

2014-04-01 | 15:58:29
Madeleine Teland Skriver:

Verkligen fin design på bloggen! Roligt med något nytt. Men tyvärr fungerar de heller inte för mig när jag klickar på något av namnen på dig eller hästarna på höger sida. Får också upp att "sidan kan ej hittas" Hoppas att ni hittar felet.

Svar: Tack! Vi /Frida ;) kollat upp det när hon har tid :)
Lina Dolk

2014-04-01 | 22:24:48
Cornelia Skriver:

Tyckte den blev jättebra:)

Svar: Kul! Frida är grym!
Lina Dolk

2014-04-03 | 08:14:54
Blogg/Hemsida: http://drezzyrryttaren.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0