Hagen

Hur går era hästar? Ensamma eller tillsammans med någon?

Messi och Jullan trivs verkligen ihop :) 







5 Kommentarer till "Hagen"

Anonym Skriver:

Våra går 1 pch 1. Ägarna tycker det är för stor skaderisk att släppa ihop tyvärr..

Svar: Trist men jag har förståelse för det!
Lina Dolk

2014-04-22 | 14:31:22
Rosanna Skriver:

Mina två ponnysar går tillsammans:)

Svar: Härligt!
Lina Dolk

2014-04-22 | 15:12:22
Annika Skriver:

Söta :)

Svar: Visst är dom!:)
Lina Dolk

2014-04-22 | 16:09:00
Blogg/Hemsida: http://blogofphoto.webblogg.se
Olivia Gustavsson Skriver:

Mina går en och en. Dels för att båda hästarna trivs själva (väldigt konstigt men de verkar må bättre så) och dels för skaderisken. Har alltid haft hästarna ihop förr men nu när båda hästarna trivs ensamma så ser jag inget negativt med att ha dom isär, men såklart så hade det varit roligt att ha dom ihop om dom trivts med det, det känns ju mest naturligt!

Svar: Nej man får anpassa det efter varje häst :)
Lina Dolk

2014-04-22 | 20:53:33
Blogg/Hemsida: http://oliiviiagustavsson.se
Michelle Skriver:

Min 6åriga ponny valack går tillsammans med två andra ungponnyvalacker och två ettåriga halvblodshingstar på ca 7ha tillsammans. Min 3åriga halvblodshingst går själv i stor hage bredvid massa ston, han trivs bäst så och pga skaderisk.

2014-04-22 | 22:14:38





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0